dilluns, 31 de gener del 2011

Analisi anunci

Producte : champu/acondicionador
Marca: pantene pro-v
Adreça webhttp://www.youtube.com/watch?v=i5RSLbdEonc&NR=1
Temps de durada de l'anunci:  0:33
Any: 2009
País: ESPAÑA

Què veiem/Què escoltem:
Veiem com una noia que te un cabell deshidratat i danyat ens explica la solucióa  per convert-lo en  un cabell fort. Com protegirlo i reparar-lo mitjançant el pantene pro-v.
1. Elements de la imatge que destaquen.
Nombre de plans.
 
Fixar-se en els plans: quins són, quin és el que surt més. hi ha varietat, ...
 hi ha una alternança plans  generals del producte i primer pla de la noia amb una visio general del cabell.
Tipus de plans que predominen.
 general i primer pla
Trucs observats.
Colors que destaquen.
blau, blanc, marró, taronja. 
Il·luminació: natural o artificial, suau o contrastada, ...
artificial i contrastada
Persones que hi apareixen: qui és el protagonista, com està caracteritzat, el seu vestuari, ...
una persona, es una noia, caracteritzada per no portar roba, ja que el producte s'utilitza a la ducha . 
Objectes que hi apareixen: enumerar-los, augmenten o disminueixen la seva grandària, ...
liquid del producte i les seves particules, pot del producte. 
Accions que es veuen: quines surten, tenen moviment o són estàtiques, on tenen lloc, ...
transoformacio del cabell deshidratat al cabell fort protegit i reparat. 
2. Text que llegim o escoltem.
Eslògan.
pantene pro-v protege i repara 
Paraules que acompanyen les imatges.
¿Cual es el secreto de un pelo fuerte?  El pelo dañado se deshidrata con mas rapidez por eso se rompe con mas facilidad. Descubre el nuevo acondicionador repara i protege de pantene. Con 3 veces mas complejo hisdratante lleba la hidratacion a las zonas mas secas de tu pelo ayudando a fijarla. Repara y protege de Pantene. Hidratacion para un pelo hasta 10 veces mas resistente al daño.
Logotip.
Pantene pro-v 
3. Sons.
Tipus de música (original, versió d'un tema conegut).
so de fons que es repeteix el mateix cada 2 segons. 
Durada de l'anunci 0:33
Què interpretem:
L'abans i el despres d'utilitzar el producte. 
1. Significats que es desprenen de la lectura de les imatges.
Ritme aconseguit. 
bastant rapid
Funció dels trucs. 
canvi d'imatges
Funció dels colors.
colors clars que fan que destaaqui el marro del cabell.
Funció dels personatges o situacions que es presenten. 
el cabell li queda perfecte a la noia.
2. Funcions del text.
Intenció de l'eslògan i característiques.
convencer al consumiddor de que es una bona solucio al teu cabell danyat- 
Intenció del text informatiu.
que el consumidor ho compri 
3. Funció de la música i dels sons.
acompanyar
4. Estructura de l'anunci: diferents parts i què s'explica en cadascuna.
1. Com es un cabell danyat
2. Descobreix el pantene pro-v
3.Avantatges
4.Com deixa el cabell
Què ens vol dir l'anunci.
La solucio de un cabell danyat i els beneficis que dona el pantene pro-v 
Rols home-dona, ...
dona 
Quin aspecte t'atreu més?
L'efecte que pot donar 
5. A quin públic s'adreça l'anunci?
Al jove pero també a les persones grans que vulguin utilitzarlo. 
6. Quins valors ens transmet: solidaritat, humor, humanitat, competitivitat, ...
soliralitat per canviar el teu cabell. 
Quins criteris tindries en compte per comprar el producte?
Si et pot beneficiar o no  i si cal que l'utilitzis.
Quines raons donaries per no caure en el desig de consumir, de comprar el producte?
Doncs que no et fa falta que ja el tens perfecte el cabell.

1 comentari: