1. Publicitat deslleial: La publicitat deslleial és la que intenta desacreditar, denigrar o
menysprear altres empreses. També és deslleial la publicitat
comparativa, que es descriu a continuació.
menysprear altres empreses. També és deslleial la publicitat
comparativa, que es descriu a continuació.
2. Publicitat enganyosa: La publicitat enganyosa és la que pot induir-nos de manera
voluntària a l’error, per això ens hem de fixar en el següent:
- Que les característiques dels béns i serveis que es publicitin siguin
reals.
- El preu anunciat ha de ser el mateix que el pagat.
- Totes les condicions ofertes s’han de complir.
- Totes les dades de l’anunciant.
voluntària a l’error, per això ens hem de fixar en el següent:
- Que les característiques dels béns i serveis que es publicitin siguin
reals.
- El preu anunciat ha de ser el mateix que el pagat.
- Totes les condicions ofertes s’han de complir.
- Totes les dades de l’anunciant.
3, Publicitat subliminar: La publicitat subliminal és la que fa servir tècniques d’estimulació
dels sentits de forma desapercebuda per aquests, però que són
captades pel subconscient i influeixen de forma inconscient sobre
el consumidor.
dels sentits de forma desapercebuda per aquests, però que són
captades pel subconscient i influeixen de forma inconscient sobre
el consumidor.
Posa exemples.
Calia utilitzar les teves pròpies paraules.
ResponEliminaNo hi ha exemples.