dijous, 20 de gener del 2011

1. Com podríem definir la “publicitat”?
 La publicitat és una manera d'informar al públic sobre un producte o servei a través dels mitjans de comunicació amb l'objectiu de motivar el públic cap a una acció de consum
2. Quins són els temes recurrents a la publicitat?
la importància de la pròpia imatge, física i social. La joventut. La seguretat. La dona. Els infants. Els aliments,...
3. A quina part de les persones van dirigits els missatges publicitaris? A la seva intel·ligència o als sentiments? Raona la resposta. Al cervell ja que sentim escoltem i veiem.
Als sentiments, ja que si tu veus una cosa i et convenç sents la sensació de desitjar-la i de tenir-la. També influeix la inteligencia ja que influeix i has de pensar si et beneficiara o no. Si et convenç o no. Has de pensar-hi abans de comprar el producte i per això la publicitat intenta convençer als receptor de que serà el millor per tu consumir el producte.
4. En el text es mostra la imatge que es dóna de certs grups socials. Comenta-ho.
 La publicitat només mostra la cara evasiva de la realitat social, la del plaer, l'amor, la satisfacció, la comoditat, el progrés, la joventut permanent... Aquells aspectes relacionats amb la lluita o la indignació resten eclipsats dels continguts publicitaris.
El que es millor per a les dones, l'aspecte físic per exemple, ja que les dones som mes consumistes posen mes coses de maquillatge i aquestes coses per les arrugues.
També als nens amb les joguines la part bona es que es poden divertir però també es per que vegin la joguina i diguin la vull. I així a vegades no es pot controlar.
Els joves amb els movils, etc.. 

1 comentari: